15 Ocak 2014 Çarşamba

Tantitoni :)

     Sonunda sınavlarım bitti, sonuçlar açıklandı, ve şükürler olsun ki atlattım bu dönemi de. Kaldı sadece 1 dönemcik :) Tabi sonuçlar da açıklanınca tam anlamıyla bir aylık ara tatilim nihayet başladı, bu yüzden mutluluğum tarif edilemez. Bu arada ben yine dayanamayıp bişiler aldım yine çeyize :) 
     Kargonun gelmesinden 10 dk önce de sınav sonucumu öğrenmiştim, bu yüzden 2 mutluluk bi araya geliverdi :)
     Tantitoni'de indirim hala devam ediyor, bende bakınırken çok bğendiğim cam çaydanlıkları görünce dayanamadım alıverdim gitti, neyse hiç pişman değilim yine olsa yine yaparım :P
     Neyse sizi çaydanlığımla başbaşa bırakıyım ..





     Paketlenmesini çok beğendim, içi köpük dolu bi kutudaydı, korktuğum gibi hiç birşey olmamıştı :)






     Bu yüzden Tantitoni için internet adresinden alışverişi önerebilirim :)

     İnşallah güzel günlerde, huzurla kullanırım, görüşmek üzeree :)



     Sizde almak isterseniz buradan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...