4 Şubat 2014 Salı

Diyet Macerası :)

  Uzun zamandır bişiler yazmak istiyorum burada, ama bi türlü nasip olmadı..
  Ama bu ara aldığım bi kaç kararı da buradan duyurmak için sabırsızlandım ve hemen damladım buraya :)






  Ne zamandır düşünüyodum, sağlıksız besleniyorum, dikkat edemiyorum, kendime engel olamıyorum diye.. Verdiğim bi kararla, özellikle annemin de desteğiyle, artık bazı şeylerden (özellikle aşırı şekerden) uzak durmaya karar verdim. 

 
  Hep dinlerdim, araştırırdım Prof. Dr. Canan Karatay Efendigili'i. Anlattıklarına da hayret içinde, gerçekten böyle, ne kadar doğru, hiç farkında varmamıştım gibi ifadelerle katılarak daha da merak ederek devam ederdim okumaya, dinlemeye.
  Tatilde olmamın da verdiği boşlukla ne yapsam diye düşünürken, dedim bi alayım bu kitap neler anlatıyor?, daha bilmemiz gereken neler var diye. İyiki de böyle bi karar vermişim. 
  Kitaba başlamamla beraber öyle bi sürükleyicilikle okudum ki, farkına vardığımda yarılamıştım :)
  Özellikle bazı yerlerin altını çizerek okudum ki, elimin altında olsun, buradan da sizlere duyurayım :)
  Bu arada merak ettiğim şu Dukan Amcanın kitabını da aldım bi merak, patlama yapalı çok uzun zaman oldu ama bende anca sıra geldi bunlara :)
  Benden şimdilik bu kadar, bir dahaki postta görüşmek üzeree, 

  Kendinize sağlıklı bakınızzz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...